Súgó

Mi a különbség a Posta Utazás által nyújtott szolgáltatások és a kedvezményes postai üdültetés között?

A Posta Utazás szolgáltatásait a Posta Paletta Zrt., mint a  Magyar Posta Zrt. 100 %-os tulajdonú leányvállalata nyújtja. Szolgáltatásaink között szerepel a Magyar Posta Zrt. belföldi szálláshelyeinek értékesítése postai és nem postai dolgozóknak egyaránt, mely az üdültetési turnusoktól eltérően, akár kevesebb vagy több éjszakára is igénybe vehetők. Kedvezményes postai üdültetést kizárólag a Magyar Posta Zrt. dolgozói igényelhetnek előre meghatározott turnusokra saját és családtagjaik részére, amennyiben együtt kívánnak utazni. A postai üdültetés az Üdülési Szabályzat (belső szabályzat) által meghatározott feltételekkel vehető igénybe kizárólag belföldi postai szálláshelyekre.
Ki foglalhatja a Posta Utazás által kínált szolgáltatásokat?
Utazásainkat postai és nem postai dolgozók egyaránt igénybe vehetik.
Ki foglalhatja a kedvezményes postai üdültetés által kínált szolgáltatásokat?
Postai üdültetést kizárólag a Magyar Posta Zrt. munkatársai és postás nyugdíjasok igényelhetnek, tehát a rendszer elérése a jogosultság értelmében korlátozott.
Posta Utazás elérhetőségei:
A telefonos ügyfélszolgálat munkatársai hétfőtől csütörtökig 8:00-16:40 között, pénteken 8:00-15:00 óra között állnak az utasaink rendelkezésére. 
Tel.: +36 30 772 6801.
A telefonszám sürgősségi esetekben ügyfélszolgálati időn kívül is hívható. Ügyfélszolgálati időn kívül utazási ajánlatkérést, illetve szállásfoglalást nem áll módunkban intézni.
Fax: +36 1/288-15-08
E-mail: info@postautazas.hu
Hol igényelhet kedvezményes postai üdültetést?
A postai alkalmazottak kedvezményes, turnusos üdültetése után az alábbi elérhetőségeken érdeklődhetnek:
Tel: +36 1/787-8222, +36 30 770 8222
E-mail: udultetes@posta.hu

Hol tudom leadni a www.postautazas.hu weboldalon a kedvezményes postai üdülésre vonatkozó igényemet?
A www.postautazas.hu weboldalra belépve, a bal felső sarokban található egy POSTAI ÜDÜLTETÉS menüpont. Erre kattintva törzsszám és születési dátum megadásával lehet tovább lépni a belső oldalra. Itt megtekinthetők a szabad férőhelyek, illetve leadható online az üdülési igény. Az azonosításhoz szükséges a Google által támogatott reCAPTCHA robotszűrő rendszerének bejelölése is.

Postási dolgozó vagyok, de nem szeretném igénybe venni a kedvezményes postai üdültetésre vonatkozó teljes turnust, mit tehetek?
Posta Utazás által kínált belföldi szálláshelyeket a szabad helyek függvényében az Ön által igényelt időpontban veheti igénybe. A www.postautazas.hu honlapon feltüntetett árak a postai és nem postai dolgozókra egyaránt érvényesek.

Hogyan foglalhatom le a Posta Utazás által kínált belföldi postai szálláshelyeket?

  1. Belföldi szálláshelyeink esetében Ön is le tudja ellenőrizni a szabad helyeket.
    Válassza ki oldalunkon az Önnek megfelelő szálláshelyet. Minden szálláshelynél (jobb oldalon, fent) található egy „Ellenőrzöm a szabad helyeket” ikon. Arra kattintva, majd kiválasztva a megfelelő szobatípust megjelennek a rendelkezésre álló szabad helyek.
  2. Megrendelőlap elküldése
    Amennyiben valamelyik szálláshely elnyeri tetszését, a megrendelőlap kitöltésével és visszaküldésével lefoglalhatja azt. Az alsó menüsorban, a Letölthető dokumentumok között szerepel a megrendelőlap belföldi szálláshely foglalásához dokumentum. A megrendelőlapot elküldheti nekünk e-mailben (info@postautazas.hu) vagy pedig faxon (06-1-288-1508).

 

A megrendeléseket érkezési sorrendben dolgozzuk fel és szabad helyek függvényében igazoljuk vissza!

 

Telefonon vagy a helyszínen tudok belföldi postai szálláshelyet foglalni?
Sajnos telefonon nem tudunk foglalást elfogadni, minden esetben megrendelőlap kitöltése szükséges.
Továbbá a gondnok kollegák csak utazási szerződéssel rendelkező vendéget engednek be a szálláshelyre.

Mivel fizethetem ki a belföldi szálláshely részvételi díját?
A fizetés történhet átutalással, Posta Paletta ajándékutalvánnyal, illetve Szép kártyával (kizárólag a mellékletben jelölt SZÉP kártya elfogadóhelyeken).
Továbbá belföldi szálláshelyeinken (kivéve Arács) a helyszínen készpénzben is tudnak fizetni.

Háziállat vihető-e postai szálláshelyekre?
Sajnos jelenleg nem tudunk háziállatot fogadni.

Hogyan foglalhatom le a külföldi utazásokat, szálláshelyeket, buszos utakat?
Külföldi utazásaink, szálláshelyeink, illetve buszos utazásaink foglalása esetén vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén. Egyeztetést követően a szabad helyekre megrendelését a megrendelőlap külföldi utazások foglalásához, illetve a megrendelőlap autóbuszos utak foglalásához dokumentum elküldésével tudja elindítani. A honlapon az alsó menüsorban, a Letölthető dokumentumok között szerepelnek a megrendelőlapok.

Jár-e a Posta Utazás ajánlataiból postai dolgozóknak kedvezmény?
Kedvezményét ÉnPostám (Posta Hűségkártya) kártyája segítségével érvényesítheti. A mindenkori kedvezményekről az alábbi linken tájékozódhat: http://www.postautazas.hu/husegkartya-program
Kedvezménye érvényesítéséhez a megrendelőlapon a Hűségkártya LUA számát legyen kedves feltüntetni.

Kérdése van? Írja meg nekünk!